کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317548 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Copilot در نوار وظیفه و رفع باگ‌ ها

مایکروسافت آخرین بروزرسانی ویندوز ۱۱ را برای اعضای برنامه‌ی Insider در کانال Dev منتشر کرد. شماره‌ی این نسخه‌ی بروزرسانی ۲۶۱۲۰.۷۵۱ با شناسه‌ی KB5037874 است. این بروزرسانی شامل برخی از همان ویژگی‌هایی است که در بروزرسانی کانال Canary روز پنجشنبه قرار داده شده بود، از جمله امکان پین کردن برنامه‌ی Copilot در نوار وظیفه.

 

Copilot در نوار وظیفه و رفع باگ‌ ها

 

این تغییرات به‌ صورت تدریجی برای کسانی که گزینه‌ی دریافت آن‌ها روشن است در دسترس قرار می‌گیرد

این بروزرسانی شامل مجموعه‌ای کوچک از بهبودها و رفع باگ‌ های کلی است که تجربه‌ی کلی کاربران Insider را که این نسخه را روی رایانه‌ های شخصی خود اجرا می‌کنند، بهبود می‌بخشد.

 

تغییراتی که به‌ صورت تدریجی برای همه در کانال Dev در دسترس قرار می‌گیرد:

Copilot در ویندوز به عنوان بخشی از این بروزرسانی، ما همچنین تجربه‌ی Copilot در ویندوز را به‌عنوان یک برنامه که به نوار وظیفه پین می‌شود، توسعه می‌دهیم. این کار به کاربران امکان می‌دهد تا از مزایای یک تجربه‌ی برنامه‌ی سنتی، از جمله امکان تغییر اندازه، جابجایی و اسنپ کردن پنجره بهره‌مند شوند - این بازخوردی است که ما در طول دوره‌ی پیش‌ نمایش Copilot در ویندوز از کاربران دریافت کرده‌ایم. این مدل همچنین به مایکروسافت اجازه می‌دهد تا بر اساس بازخورد کاربران، توسعه و بهینه‌ سازی تجربه‌ی Copilot را با چابکی بیشتری انجام دهد.

به‌عنوان بخشی از تکامل تجربه‌ی Copilot در ویندوز به یک برنامه‌ی پین‌ شده به نوار وظیفه، ما میانبر صفحه‌ کلید WIN + C را غیرفعال می‌کنیم. برای دستگاه‌های جدیدی که با یک کلید Copilot عرضه می‌شوند، این کلید Copilot را باز می‌کند. برای دستگاه‌های موجود بدون آن کلید، استفاده از WIN + (شماره‌ی جایگاه Copilot که به نوار وظیفه‌ی شما پین شده است) یک روش عالی برای باز کردن Copilot است.

تنظیمات ما در حال شروع به عرضه‌ی یک صفحه‌ی جدید دستگاه‌ های لینک‌ شده در زیر Settings > Accounts هستیم که به شما امکان می‌دهد رایانه‌های شخصی و کنسول‌های Xbox را که با حساب مایکروسافت خود وارد آن‌ها شده‌اید، مدیریت کنید. این صفحه‌ی تنظیمات فقط در نسخه‌ های Home و Pro ویندوز ۱۱ و در صورتی که با حساب مایکروسافت خود وارد ویندوز شده باشید، نمایش داده می‌شود.

 

رفع باگ‌ها برای همه در کانال Dev:

ویجت‌ها مشکلی که باعث می‌شد میانبر صفحه‌ کلید WIN + W به درستی کار نکند و صفحه‌ی ویجت‌ها را باز نکند، برطرف شده است.

سایر موارد این بروزرسانی پروفایل‌ های Country and Operator Settings Asset (COSA) را برای برخی از اپراتورهای تلفن همراه بروز می‌کند. این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر نصب بروزرسانی ویندوز تأثیر می‌گذارد. این کار زمانی که مجبور باشید دستگاه خود را بیش از یک بار راه‌ اندازی مجدد کنید، تکمیل نمی‌شود. این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر روی دستگاهی که از یک Enablement KB (EKB) استفاده می‌کند تأثیر می‌گذارد. این مشکل ممکن است شما را از نصب یک بروزرسانی جدید ویندوز باز دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50205 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/12 تعداد مشاهده: 1328
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر